Zavolajte: 0800 222 333
Napíšte: potravinydomov@itesco.sk

Zákaznícka podpora

Čo je Potraviny domov?

Potraviny domov je vzrušujúca nová služba spoločnosti Tesco. Táto služba vám umožní si vybrať zo širokej škály výrobkov z pohodlia vášho domova a nechať si ich doručiť priamo k vám domov v čase, kedy vám to bude najviac vyhovovať.

Ponúkame vám rovnaké nízke ceny a propagačné akcie, ako nájdete v hypermarkete, takže hlavné výhody nakupovania v hypermarkete má doma k dispozícii každý s prístupom k internetu.

Máte kartu Clubcard? Získavajte body on-line so službou Potraviny domov!

Hore

Ako bude mnou vybraný tovar, zabalený a dodaný, aby zostalo všetko čerstvé?

O Váš nákupný zoznam sa stará veľa zamestnancov. Všetci sa usilujú, aby zabezpečili, že dostanete kvalitné služby a vynikajúcu kvalitu.

  • Naši odborne vyškolení nákupcovia vždy vyberú výrobky, ktoré sú najčerstvejšie a majú najdlhšiu dobu spotreby – vyberajú rovnako ako keby ste nakupovali vy sami. Kladú si otázku: „Kúpil/a by som si to ja sám/a?“ A preto vám nebude poslané nič, čo nemá tú najvyššiu kvalitu.
  • Pri balení vašich výrobkov je náš systém nastavený tak, že čerstvé potraviny sa pripravujú osobitne od nepotravinových výrobkov, mrazené výrobky a ťažké položky sa dávajú na spodok, aby sa predišlo zmačkaniu. Presne tak, ako by ste to robili pri nakupovaní vy sami.
  • Všetky výrobky uskladňujeme v klimaticky regulovaných miestach, vrátane našich dodávok. To zaručuje, že vám bude váš tovar dodaný v najlepšom stave a v správnej teplote.

Hore

Kam doručujeme?

Naše on-line nákupné služby sú momentálne dostupné vo väčšine oblastí Bratislavy, Nitry, Košíc, Trnavy, Prešova, Galanty, Šaly, Malacek, Hlohovca a okolia týchto miest. Ak si chcete skontrolovať, či doručujeme aj do vašej oblasti, prejdite na našu stránku kontroly dostupnosti tovaru a zistite, kam doručujeme.

Hore

Aký tovar je dostupný v službe Potraviny domov?

Môžete si vybrať z tisícov výrobkov, od čerstvých potravín, mrazených výrobkov cez nápoje až po výrobky pre zdravie a krásu a domáce potreby.

Hore

Existuje nejaké obmedzenie, koľko si môžem kúpiť?

Maximálne množstvo jedného tovaru je 24 kusov alebo 24 kg z každého výrobku.

Hore

Účtujete iné ceny on-line ako ceny v hypermarkete?

Ceny, ktoré zaplatíte on-line, sú rovnaké ako ceny v obchode v deň dodania. Toto sa týka aj propagačných akcií. V súčasnosti na webových stránkach nie sú zvýraznené množstevné akcie (napr. 1 + 1 zdarma), ale zľava bude uplatnená pri odúčtovaní z vašej platobnej karty. Ceny zobrazené na webových stránkach sú rovnaké ako ceny, ktoré vidíte v našich obchodných domoch.

Hore

Informácie o tovare so zálohou

Ak si kúpite výrobok, ktorý si vyžaduje zálohu (napr. za vratné fľaše), zálohu môžete uplatniť v obchode, kde vám vrátia výdavky za zálohu.

Hore

Čo je orientačná cena

Čo je orientačná cena

Ceny výrobkov zobrazených na webových stránkach počas vášho vytvárania nákupného zoznamu sú len približné. Ceny určitých výrobkov sa v čase dodania môžu odlišovať od cien, ktoré sú uvedené na webových stránkach Potraviny domov v čase vytvorenia vášho nákupného zoznamu. Toto môže byť z nasledovných dôvodov:

  • Váš osobný nákupca môže vážiť výrobky, ako napr. ovocie a zeleninu, alebo vybrať vopred zabalené a odvážené výrobky, ako napr. mäso, hydina a syr. Z toho dôvodu sa cena v obchode môže trochu odlišovať od ceny uvedenej na webovej stránke.
  • Niekedy daný tovar nie je k dispozícii. V prípade, že sa to stane, vždy sa pokúsime vám ponúknuť náhradný tovar. Pokúsime sa ho nahradiť tovarom, ktorý je podobný originálnemu výrobku z vášho nákupného zoznamu a za podobnú cenu.
  • Ceny niektorých výrobkov a propagačné ceny sa môžu odlišovať medzi okamihom ako si vytvoríte nákupný zoznam a okamihom dodania.

Ak dostanete výrobok, ktorý si nechcete ponechať, pretože sa cena líši od ceny, keď ste si na webovej stránke vytvorili nákupný zoznam, nemusíte ho prijať. Každý výrobok môžete vrátiť pracovníkovi rozvozu zákazníkom a vaša platobná karta nebude zúčtovaná za tovar, ktorý si neželáte. Ohľadne ďalších informácií si, prosím, pozrite Obchodné podmienky.

Hore

Musím sa zaregistrovať a prečo?

Ak si len prezeráte naše webové stránky, nemusíte sa registrovať. Registrácia je potrebná pri objednaní, aby ste sa ubezpečili, že dodávame do vašej oblasti. Takisto nám to umožní poskytnúť vám správne výrobky a informácie o doručení.

Hore

Ako môžem vyhľadávať výrobky?

Je niekoľko spôsobov, ako vyhľadať výrobky, ktoré si chcete kúpiť:

  • prehľadávaním jednotlivých kategórií kliknutím na dané oddelenie, napr. pekáreň. Môžete si ich prefiltrovať na menšie kategórie pomocou filtrov v hornej časti stránky,
  • vyhľadávaním výrobkov prostredníctvom vyhľadávacieho poľa,
  • použitím odkazu „Zvyšok regálu“, ktorým sa dostanete na podobné výrobky,
  • použitím vášho zoznamu Obľúbené – je to šikovný nástroj, ktorý si zapamätá všetko, čo ste si už u nás pridali do nákupného zoznamu,
  • použitím zoznamu Akcie. Zobrazuje zoznam výrobkov, ktoré sú v niektorej z propagačný akcii. Tento si môžete prefiltrovať na menší zoznam prostredníctvom oddelení v hornej časti stránky.

Ak dostanete výrobok, ktorý si nechcete ponechať, pretože sa cena líši od ceny, keď ste si na webovej stránke vytvorili nákupný zoznam, nemusíte ho prijať. Každý výrobok môžete vrátiť asistentovi dodávok zákazníkom a vaša platobná karta nebude zúčtovaná za tovar, ktorý nechcete. Ohľadne ďalších informácií si pozrite Obchodné podmienky.

Hore

Ako môžem pridať alebo zmeniť výrobky v mojom nákupnom zozname?

Výrobky môžete pridávať kdekoľvek na webovej stránke stlačením tlačidla pridať.

V závislosti od druhu výrobku môžete do nákupného zoznamu pridávať tovar podľa množstva alebo váhy a niektoré výrobky môžete pridávať aj podľa váhy a aj podľa množstva.

  • pridanie podľa množstva – stlačte tlačidlo pridať, ak chcete do nákupného zoznamu pridať jeden kus, alebo môžete pridať naraz viac ako jeden kus prostredníctvom doplňovacieho poľa a stlačiť tlačidlo pridať,
  • pridanie podľa váhy – stlačte tlačidlo pridať, ak do nákupného zoznamu chcete pridať 100 g, alebo zmeňte váhu v políčku a stlačte tlačidlo pridať,
  • pridanie podľa množstva alebo váhy – vyberte si, či chcete upraviť množstvo alebo váhu. Ak ste si zvolili váhu, v políčku sa zobrazí priemerná váha jedného kusu výrobku.

Hore

Čo mám robiť po zaradení výrobku do môjho nákupného zoznamu?

Po dokončení nákupného zoznamu si vyberte čas dodania (ak ste si už nevyhradili jeden počas vytvárania nákupného zoznamu), a potom dokončite tri kroky dokončenia objednania dodania, vyberte spôsob platby a potvrďte nákupný zoznam.

Hore

Ako zistím, či sa v rámci služby Potraviny domov doručuje aj na moju adresu?

Ak si chcete skontrolovať, či doručujeme aj na vašu adresu, navštívte stránku „Kam doručujeme“ a zadajte PSČ.

Hore

Aké osobné údaje budem potrebovať, ak sa chcem zaregistrovať? Je to bezpečné?

Ak sa chcete zaregistrovať, zadajte:

  • vašu e-mailovú adresu a heslo,
  • vašu adresu, kam chcete doručiť tovar z vášho nákupného zoznamu,
  • označenie adresy (slúži pre vašu referenciu, napr. „domov“),
  • vaše telefónne číslo,
  • vaše celé meno a priezvisko,
  • číslo karty Clubcard (je voliteľné, túto informáciu môžete zadať, ak chcete pri nákupe získať body Clubcard)

Všetky vaše osobné údaje sú uložené bezpečne v súlade s našimi Zásadami ochrany súkromia.

Hore

Musím zadať údaje mojej platobnej karty, ak sa chcem zaregistrovať?

Nie, pri registrácii nemusíte uvádzať nijaké platobné údaje. Ak si zvolíte zaplatenie on-line, požiadame vás o údaje platobnej karty len pred potvrdením vášho nákupného zoznamu (budú šifrované a bezpečne uložené). Poprípade si môžete zvoliť možnosť zaplatiť platobnou kartou doma pri preberaní a v takomto prípade nám nemusíte dávať nijaké údaje o vašej platobnej karte.

Hore

Čo je Môj účet

Stránka Môj účet je súčasťou našich webových stránok, kde si môžete skontrolovať údaje, ktoré ste nám poskytli o vašom on-line nákupnom účte. V tejto časti webovej stránky si môžete aktualizovať vašu adresu a telefónne číslo. Ak si želáte aktualizovať ostatné údaje, kontaktujte zákaznícku linku.

Hore

Čo mám robiť, keď som zabudol svoje heslo?

Ak ste zabudli vaše heslo, môžete ho resetovať pomocou odkazu „zabudnuté heslo“ na prihlasovacej stránke. Kliknite na odkaz a zadajte vašu e-mailovú adresu a my vám pošleme e-mail s odkazom pre resetovanie. Potom len zadajte nové heslo a potvrďte ho na dokončenie resetovania.

Hore

Kedy mi doručia môj tovar?

Môžete si vybrať z 2 hodinových dodacích časových úsekov, ktoré sú dostupné 7 dni v týždni. Každý dodací časový úsek má určitú maximálnu kapacitu, takže si vytvorte nákupný zoznam v dostatočnom predstihu, ak chcete mať istotu, že dostanete časový úsek, ktorý chcete. Nákupný zoznam si môžete vytvoriť až 3 týždne vopred.

Hore

Ako si zvolím dátum dodania a časový úsek dodania?

Potom, ako ste sa prihlásili, kliknite na tlačidlo „Rezervovať úsek“, aby ste zistili dostupnosť dodacích úsekov. Najvýhodnejšie je rezervovať si váš úsek na začiatku vytvárania vášho nákupného zoznamu. Berte, prosím, na vedomie, že bude zarezervovaný len 2 hodiny po tom, čo ste si ho vybrali. Poprípade si môžete registrovať váš úsek tesne pred platením, keď dokončíte nákupný zoznam.

Hore

Na čo sa používajú pokyny k dodaniu, ktoré som uviedol/a?

Všetky pokyny k dodaniu, ktoré zadáte, pomôžu nasmerovať pracovníka rozvozu zákazníkom do vášho domu alebo bytu. Napr. môžete uviesť priezvisko hlavného obyvateľa bytu, ak je takéto meno na zvončeku, alebo uveďte pokyny, ak je vašu adresu ťažké nájsť.

Hore

Koľko stojí dodanie tovaru v rámci služby Potraviny domov?

Manipulačný poplatok za každý dodací úsek je uvedený v časti „Rezervovať úsek”. Môžete ho skontrolovať pred začatím vytvárania nákupného zoznamu kliknutím na tlačidlo „Zarezervovať čas“/ „rezervovať úsek“.

Hore

Majú osoby s preukazom ŤZP nárok na zľavu z manipulačného poplatku?

Áno, osoby s platným preukazom ŤZP majú nárok na zľavu z manipulačného poplatku za dovoz, a to od 1.2. 2016 nasledovne:

  • Osobe s preukazom ŤZP bude poskytnutá služba dovozu zadarmo v maximálnej hodnote 3,99€ ak hodnota nákupného zoznamu bez poplatku za službu dovozu je nad minimálnu hodnotu 30,00€.
  • Zákazníkovi s platným preukazom ŤZP bude poskytnutá zľava až po registrácii na Zákazníckej linke služby Tesco Potraviny domov.
  • Na bezplatnom telefónnom čísle 0800 222 333 pracovníkovi zadá číslo svojho ŤZP preukazu a svoju e-mailovú adresu, pod ktorou je registrovaný v službe Tesco Potraviny domov. Zároveň zašle na e-mailovú adresu potravinydomov@itesco.sk naskenovanú kópiu svojho ŤZP preukazu (resp. fotografiu).
  • Do 7 pracovných dní bude zákazníkovi vytvorený zľavový E-kupón so zľavou 3,99€ a bude mu zaslaný na jeho e-mailovú adresu. E-kupón je možné využiť iba z e-mailovej adresy, ku ktorej bol priradený.
  • Zákazník bude môcť využívať E-kupón opakovane, až do dátumu uvedenom na E-kupóne, avšak maximálne jeden krát za jeden deň a nákup bude doručený iba do jednej domácnosti. E-kupón vloží pri potvrdení svojho nákupného zoznamu do kolónky „Máte nejaké kupóny?“, potvrdí a suma 3,99€ bude odpočítaná.
  • Pri prevzatí tovaru pracovník rozvozu naďalej môže žiadať preukázanie sa platným preukazom osoby s ŤZP, ku ktorej bol E-kupón vydaný.
  • Držiteľ preukazu musí byť v čase prevzatia tovaru prítomný na adrese, ktorá bola zadaná ako miesto dodania.
  • Dovoz zadarmo si môže uplatniť aj opatrovateľ, resp. rodič alebo zákonný zástupca dieťaťa s preukazom ŤZP.

Hore

Ako zaplatím za tovar?

Za tovar môžete platiť buď on-line alebo zaplatiť platobnou kartou pri dodaní tovaru. V obidvoch prípadoch vám za tento tovar nebude účtované, kým tovar nebude dodaný.

Za tovar však neprijímame platby v hotovosti. Je to z dôvodu, že náš pracovník rozvozu tovaru zákazníkom z bezpečnostných dôvodov nenosí pri sebe hotovosť.

Hore

Aký je postup pri platbe on-line?

Ak chcete zaplatiť on-line, zvoľte, prosím, túto možnosť pri platení. Požiadame Vás o zadanie údajov o platobnej karte na formulári on-line platenia. Kartu skontrolujeme, aby sme overili údaje, a potom potvrdíme nákupný zoznam. V tejto chvíli vám za tovar nebude účtované. Za nákup bude z karty zúčtované až po dodaní tovaru. Dovtedy budú peniaze na Vašom účte iba blokované.

Hore

Aký typ platobnej karty môžem použiť?

Na zaplatenie za váš nákup môžete použiť debetnú alebo kreditnú kartu. Akceptujeme nasledovné platobné karty:

  • debetnú kartu Visa
  • Visa Electron
  • Kreditnú kartu Visa
  • Master Card
  • Maestro

Hore

Je bezpečné platiť on-line?

Áno, on-line platby sú veľmi bezpečné. Všetky vaše detaily sú bezpečne uložené, vrátane údajov o platobnej karte. Sú uchovávané v súlade so zákonmi a ako dôverné.

Hore

Čo je bezpečnostný kód?

Váš bezpečnostný kód z vašej platobnej karty žiadame z dôvodu zabránenia podvodného použitia vášho účtu. Tento kód je vytlačený na vašej karte, ale nenachádza sa na magnetickom páse, ani nie je reliéfne vytlačený, takže o ňom vie len osoba, ktorá má danú kartu.

Na väčšine kariet kód pozostáva z troch číslic vytlačených na páse podpisu. Ak máte problém prečítať bezpečnostný kód, kontaktujte vašu banku.

Hore

Čo sa stane, ak bude moja platba odmietnutá?

Ak zadáte údaje o platobnej karte on-line, za tovar nebudeme účtovať hneď. Platnosť karty skontrolujeme, aby sme ju overili. Ak karta neprejde kontrolou, oznámime vám to na webovej stránke. Môžete sa znovu pokúsiť, alebo môžete uviesť inú kartu, alebo zmeniť platobnú metódu a zaplatiť kartou pri dodaní. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom, ktorý vám rád pomôže.

Tesne pred dodaním tovaru skontrolujeme vašu kartu, aby sme sa ubezpečili, že na karte máte dostatok financií. V prípade, že to tak nie je, budeme vás kontaktovať a spýtame sa vás, či nechcete zmeniť a zaplatiť pri dodávke, alebo či chcete zrušiť dodanie tovaru. Dovtedy bude suma na účte iba blokovaná.

Plná suma bude odpočítaná z vašej platobnej karty len po dodaní tovaru podľa skutočne prevzatých tovarov.

Hotovosť ako spôsob platby neakceptujeme.

Ak nebude fungovať ani jedna z platobných kariet, alebo vo výnimočných prípadoch, ak je problém s pripojením sa terminálu pri doručení, budeme musieť vziať tovar späť do obchodu. V prípade, že k tomuto dôjde, vám nebude účtované nič.

Hore

Čo je to E-kupón?

E-kupón je elektronický kupónový kód, ktorý vám umožní ušetriť peniaze pri objednávke potravín. Tieto kódy sa skladajú z písmen a čísel, napr. ABC123.

Hore

Ako použijem E-kupón?

  1. Prihláste sa na svoj Tesco účet, alebo ak ste nový zákazník Tesca, zaregistrujte sa.
  2. Pridajte produkty, ktoré chcete kúpiť do košíka a skontrolujte Váš nákupný zoznam.
  3. Na stránke platby sa nachádza sekcia E-kupóny. Zadajte Váš E-kupónový kód do textového políčka a stlačte ikonu "Vložte kód". Týmto pridáte E-kupón do Vášho nákupného zoznamu.
  4. E-kupónová zľava sa automaticky odpočíta od celkovej ceny Vášho nákupného zoznamu pred realizáciou platby.

Hore

Prečo môj E-kupón nefunguje?

  1. Vložili ste E-kupónový kód správne? Znovu zadajte kód, aby ste skontrolovali, či ste sa nepomýlili.
  2. Je dátum na E-kupóne aktuálny? E-kupóny majú dátum platnosti. Prosím skontrolujte, či sú Vaše E-kupóny platné pre deň doručenia Vášho nákupného zoznamu. E-kupón musí byť platný v deň dodávky, aby ste ho mohli použiť.
  3. Boli E-kupóny zaslané priamo Vám? Niekedy sú E-kupóny obmedzené a môžu byť použité len osobou, ktorej boli zaslané.
  4. Použili ste E-kupón viac krát? Niektoré E-kupóny môžu byť použité raz; iné nemajú obmedzený počet použití.
  5. Dosiahli ste minimálnu cenu nákupu? Niektoré E-kupónové kódy môžu byť použité iba vtedy, keď dosiahnete určitú minimálnu sumu nákupného zoznamu..
  6. Zadali ste viac ako jeden E-kupón? Niektoré E-kupóny nemôžu byť použité súčasne s inými pri tom istom nákupnom zozname.
  7. Pokúsili ste sa použiť E-kupón na inej webovej stránke Tesco? Naše E-kupóny môžu byť použité iba na internetovej stránke krajiny, v ktorej boli vydané.
Vezmite prosím na vedomie, že použitie E-kupónov je obmedzené. Pre viac informácií si pozrite obchodné podmienky E-kupónov.

Hore

Získam za nákup prostredníctvom služby Potraviny domov body Clubcard?

Áno, za nákup prostredníctvom služby Tesco Potraviny domov získate dvojnásobný počet Clubcard bodov ako pri nákupe v kamennej predajni.

Hore

Môžem použiť kupóny alebo poukážky Clubcard v rámci služby Potraviny domov?

V rámci Potraviny domov nemôžete použiť ani kupóny Ecoupons ani poukážky Clubcard, ale pracujeme na tom, aby ich náš systém v budúcnosti dokázal prijať.

Hore

Ako môžem zrušiť nákupný zoznam?

Nákupný zoznam môžete zrušiť do 23:00 dňa predchádzajúceho dňu dodania tovaru. Choďte na záložku „Moje nákupné zoznamy“ a kliknite na tlačidlo „Zrušiť nákupný zoznam“ pri nákupnom zozname, ktorý chcete zrušiť. Ak chcete v núdzovom prípade zrušiť nákupný zoznam po tomto čase, kontaktujte zákaznícke služby na vyššie uvedenom čísle a my urobíme všetko, aby sme vám pomohli.

Hore

Ak zruším nákupný zoznam, bude bude ma to niečo stáť?

Nie, ak nákupný zoznam zrušíte na webovej stránke v časti Moje nákupné zoznamy, za nákup vám nebude účtované nič.

Hore

Ako pridám alebo odstránim tovar z nákupného zoznamu pred dodaním?

Výrobky vo vašom nákupnom zozname môžete zmeniť kedykoľvek do 23:00 hod dňa predchádzajúcom dňu dodania. Choďte na záložku „Moje nákupné zoznamy“ a kliknite na tlačidlo „Zmeniť nákupný zoznam“ pri nákupnom zozname, ktorý chcete aktualizovať.

Pridať alebo odstrániť výrobky môžete obvykle prehliadaním, vyhľadávaním, používaním obľúbených zoznamov alebo akciového zoznamu.

Počas zmeny vášho nákupného zoznamu môžete zmeny kedykoľvek zrušiť stlačením tlačidla v pravom hornom rohu obrazovky.

Po dokončení aktualizácie nákupného zoznamu zmeny potvrdíte stlačením tlačidla v nákupnom zozname. Dokonca aj keď ste už zadali údaje o platbe on-line, úhrada nebude uskutočnená, až kým nákup neprijmete. Nemusíte sa obávať, že by Vám platba bola zaúčtované dvakrát.

Hore

Prijatie tovaru

Zabudol som, kedy mi má byť doručený tovar, ako si skontrolujem čas doručenia?

Zvolený dodací úsek si môžete skontrolovať na stránke „Moje nákupné zoznamy“. Prihláste sa a prejdite na záložku „Moje nákupné zoznamy“. Rovnako dostanete potvrdzujúci e-mail, aký ste dostali pri odhlásení a v ktorom je uvedený čas, ktorý ste si rezervovali pre doručenie tovaru.

Hore

Koľko rokov musím mať, aby som mohol/a prevziať tovar?

Na prijatie tovaru musíte mať 18 rokov. Ak platíte platobnou kartou pri doručení, držiteľ karty musí byť prítomný.

Hore

Ak bývam v byte, doručí tovar pracovník doručovacích služieb až k dverám môjho bytu?

Náš pracovník doručovacích služieb doručí tovar až k dverám vášho bytu/domu.

Hore

Čo sa stane, ak zmeškám doručenie? Čo mám urobiť?

Ak ste zmeškali doručenie, skontrolujte si poštovú schránku, či v nej nemáte oznam od nášho pracovníka rozvozu zákazníkom. Môžete zavolať aj naše zákaznícke služby. Pokúsia sa presmerovať pracovníka rozvozu zákazníkomdoručovacích služieb, aby vám tovar znovu doručil, ak sa ešte nevrátil späť do obchodu. Ak je vozidlo späť v obchode, váš nákupný zoznam bude zrušený, preto budete musieť nákupný zoznam vytvoriť znova.

Hore

Čo ak výrobok z môjho nákupného zoznamu nebol dostupný?

Ak výrobok z vášho nákupného zoznamu nebol dostupný v obchode, bude vám dodaný alternatívny výrobok, ktorý môžete pri doručení prijať, alebo ho môžete odmietnuť. Vo vašom dodacom zozname bude uvedený náhradný tovar v hornej časti. Ak si neprajete náhradný tovar, vráťte ho pracovníkovi rozvozu zákazníkom a za výrobok vám nebude účtované.

V prípade, ak váš osobný nákupca nemôže nájsť náhradnú alternatívu výrobku, ktorý ste mali v nákupnom zozname, nebude pridaný do nákupného zoznamu a za výrobok vám nebude účtované nič.

Hore

Čo ak bude doručenie meškať?

Vo výnimočných prípadoch, ak pracovník rozvozu zákazníkom bude meškať, budeme Vás kontaktovať.prostredníctvom zákazníckej linky..

Hore

Čo mám urobiť, ak v nákupnom zozname chýba výrobok?

V prípade, že v nákupnom zozname chýba výrobok, kontaktujte zákaznícke služby na vyššie uvedenom čísle linky pomoci.

Hore

Môžem vrátiť výrobok, ktorý som si zakúpil/a?

Ak nie ste spokojní s ktorýmkoľvek výrobkom, vráťte ho pracovníkovi rozvozu zákazníkom a za výrobok vám nebude účtované.

Ak sa tak stane až potom, ako pracovník rozvozu tovaru odišiel, vezmete výrobok a dodacie doklady do hypermarketu Tesco. Adresa hypermarketu je uvedená na potvrdenke. O vrátenie peňazí môžete požiadať na oddelení Služieb zákazníkom.

Odporúčame Vám ,aby ste si skontrolovali váš nákup pred tým, ako odíde pracovník rozvozu tovaru zákazníkom. Takto môžeme zabezpečiť, že z vašej platobnej karty nebude odúčtované za výrobky, ktoré nechcete prijať.

Hore

Prečo je potrebné pri prevzatí tovaru vždy podpisovať poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy?

Táto povinnosť nám vyplýva zo Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku, č. 102/2014. Vašim podpisom nám potvrdzujete, že ste boli s týmito podmienkami a obsahom dokumentov plne oboznámení a súhlasíte s nimi. Dokumenty, ktoré Vám dávame podpisovať pri prevzatí si môžete vopred pozrieť aj tu:

- Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy
- Formulár na odstúpenie od zmluvy
- Všeobecné obchodné podmienky

Tieto dokumenty Vám nemôžeme dať potvrdiť iba v elektronickej podobe, pretože podľa zákona musia byť uchované na pevnom nosiči.

Výhody pre vás

Nakoľko kúpno-predajnú zmluvu uzatvárame s Vami pri prevzatí a zaplatení tovaru mimo sídla predávajúceho (zväčša pri Vašich dverách), máte právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa dodania tovaru.

Postup pri vrátení tovaru

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť o tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením na e-mailovej adrese: potravinydomov@itesco.sk, alebo na korešpondenčnej adrese: TESCO STORES SR, a.s., Centrálna kancelária – „Potraviny domov“, Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám osobne odovzdali pri dodaní Vášho nákupu (Príloha č. 2), resp. si ho môžete stiahnuť na našej stránke tu.


Tovar, ktorý chcete vrátiť, neposielajte na dobierku. Po doručení formulára na odstúpenie od zmluvy Vám pošleme potvrdzovací e-mai/list o obdržaní odstúpenia od zmluvy a následne Vás budeme kontaktovať za účelom spresnenia spôsobu a miesta prevzatia tovaru, ktorý nám chcete vrátiť. Ak uprednostníte zaslanie tovaru poštovou službou, tovar zabaľte tak, aby sa pri prevoze nepoškodil.

Odstúpením od zmluvy Vám vyplýva Vaša povinnosť v 14 dňovej lehote vrátiť tovar v rovnakom stave ako pri kúpe (nepoškodený, nerozbalený), v opačnom prípade nám vzniká nárok na náhradu škody, alebo nárok na vydanie bezdôvodného obohatenia. K tovaru je potrebné priložiť kompletnú dokumentáciu, príslušenstvo ako aj pokladničný doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru.

Po doručení odstúpenia od zmluvy Vám do 14 kalendárnych dní vrátime kúpnu cenu vráteného tovaru na bankový účet, cez ktorý bola realizovaná platba za tovar. Nakoľko po odstúpení od zmluvy nie je možné odstúpiť od služby dopravy, ktorá Vám bola poskytnutá, znáša náklady za službu dopravy spotrebiteľ. Ak bola spotrebiteľovi v rámci marketingovej akcie cena za dopravu znížená na nulu, ale vrátením tovaru už zákazník nespĺňa podmienky tejto marketingovej akcie, tak peňažná čiastka za vrátený tovar bude znížená o túto hodnotu.

Tieto typy tovaru nie je možné vrátiť

- Všetky potraviny, ktoré sú označené dátumom spotreby
- Všetky potraviny, kde výrobca určuje podmienky skladovania
- Tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia, alebo z hygienických dôvodov
- Zvukové a obrazové záznamy, počítačový software predávaný v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil
- Periodická tlač a knihy nedodávané v ochrannom obale

Hore

Klikni & Vyzdvihni

Čo je Klikni & Vyzdvihni?

Klikni & Vyzdvihni ponúka všetky výhody nakupovania cez internetovú službu Tesco Potraviny domov spolu s možnosťou vyzdvihnúť si vaše potraviny z Tesco obchodu v čase, ktorý vám vyhovuje.

Hore

Prečo by som mal využívať Klikni & Vyzdvihni?

Táto služba prináša ešte viac výhod
- Nechajte nás spraviť všetku ťažkú prácu za vás
- Váš nákup je pripravený, zabalený a bezpečne uložený na vyzdvihnutie v čase, ktorý vám vyhovuje
- Vyzdvihnite si svoj nákup keď ste práve vonku, na ceste domov z práce, po odvoze detí do školy, alebo dokonca, keď sa vrátite z dovolenky
- Stačí len prísť na výdajné miesto a my sa postaráme o zvyšok
- Výdajné miesto ma kontrolovanú teplotu
- Všetky výrobky sú pripravené v deň odberu a bezpečne uložené v chladničke, mrazničke alebo v regáli, až kým neprídete
- Všetky ponuky, ktoré nájdete v obchode u nás nájdete na jednom mieste
- Je jednoduché nájsť akcie

Hore

Ako môžem používať Klikni & Vyzdvihni?

Ak váš obchod ponúka službu Klikni & Vyzdvihni , uvidíte túto možnosť, keď si budete rezervovať čas dodávky.
2. Vyberte si 2 hodinový časový úsek, v ktorom si prídete vyzdvihnúť váš nákup. Dostupné časové úseky nájdete na webovej stránke.
3. Spravte si svoj nákupný zoznam
4. Vyzdvihnite si nákup počas časového úseku, ktorý ste si zvolili a môžete ísť!

Hore

Prečo nevidím Klikni & Vyzdvihni ako spôsob nakupovania na webovej stránke?

V súčasnej dobe ponúkame službu Klikni & Vyzdvihni len v niektorých z našich predajní. Ak túto možnosť nevidíte, neponúkame túto službu vo vašom obchode. Pre viac informácií sa obráťte na zákaznícku linku.

Hore

Kde si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

Presné umiestnenie výdajného miesta sa líši v každom obchode. Uvidíte jasné označenie, keď vojdete na parkovisko predajne. Adresu vami vybranej predajne nájdete v potvrdzovacom e-maile.

Hore

Aký identifikačný doklad musím priniesť?

Prineste si vaše číslo nákupného zoznamu a občiansky preukaz. Ak platíte na výdajnom mieste, budete potrebovať vašu platobnú kartu a číslo nákupného zoznamu. Bohužiaľ vám nebudeme môcť vydať váš nákup bez týchto dokladov.

Hore

Môže niekto vyzdvihnúť môj nákup za mňa?

Áno, ak má kópiu potvrdzovacieho e-mailu s číslom nákupného zoznamu. Bohužiaľ bez toho vám nebudeme môcť vydať váš nákup.

Hore

Kedy si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

Časové úseky vyzdvihnutia tovaru sú k dispozícii 7 dní v týždni. Dostupné časové úseky sa vám zobrazia vo voľbe „Zarezervovať čas" na stránke.

Hore

Čo sa stane, keď prídem neskoro?

Zavolajte prosím na našu linku Zákazníckej podpory, telefónne číslo 0800 222 333, kde vám poradia, ako ďalej postupovať.

Hore

Čo sa stane, keď prídem skôr?

Zavolajte prosím na našu linku Zákazníckej podpory, telefónne číslo 0800 222 333, kde vám poradia, ako ďalej postupovať.

Hore

Koľko to bude stáť?

Služba Klikni & Vyzdvihni je zadarmo.

Hore

Kde budú moje potraviny uložené počas odberného času?

Všetky produkty sú pripravované v deň odberu a bezpečne uložené na teplotne regulovanom výdajnom mieste v chladiacom a mraziacom priestore, alebo regáli, až kým sa nedostavíte.

Hore

Bude môj nákup v taškách?

Váš nákup bude v taškách.

Hore

Musím prísť na výdajné miesto autom?

Odporúčame prísť na výdajné miesto autom, aby sme vám doň mohli priamo dať váš nákup. Môžete však prísť akýmkoľvek spôsobom dopravy, aj peši. Majte prosím na pamäti, že výškový limit pre autá je 2,8 metra.

Hore

Čo sa stane, ak som si objednal niečo, čo nie je k dispozícii?

Vo výnimočnom prípade, ak produkt, ktorý ste si vložili do nákupného zoznamu nie je k dispozícii, budeme sa vám snažiť ponúknuť alternatívu. Môžete vrátiť všetky položky, ktoré nechcete, zamestnancovi na výdajnom mieste a cena nákupného zoznamu bude znížená.

Hore

Čo mám robiť, keď nie som spokojný s náhradou alebo by som chcel produkt vrátiť?

Náhradné produkty budú uvedené v hornej časti dodacieho listu a budú zabalené v modrej taške. Ak sa rozhodnete vrátiť náhradný produkt, náš pracovník vám zníži cenu a táto položka vám nebude účtovaná.

Hore

Môžem zmeniť alebo zrušiť svoj nákupný zoznam pre Klikni & Vyzdvihni na webovej stránke?

Môžete zmeniť svoj nákupný zoznam tým, že pôjdete na "Moje nákupné zoznamy". Do 23.00 pred dňom odberu, môžete pridať / odobrať výrobky z nákupného zoznamu. Nebudete môcť zmeniť váš spôsob nákupu alebo ​​čas odberu. Nezabudnite skontrolovať svoj nákupný zoznam, či sú všetky zmeny uložené. Nákupné zoznamy je možné zrušiť v "Moje nákupné zoznamy". Nákupný zoznam môžete zrušiť do 23.00 pred dňom odberu.

Služba je k dispozícii iba vo vybraných predajniach.

Hore

Kde si môžem vyzdvihnúť svoj ​​nákup?

Presné umiestnenie výdajného miesta sa líši v každom obchode, môžete si ho nájsť tu. Uvidíte jasné označenie, keď vojdete na parkovisko predajne. Adresu vami vybranej predajne nájdete v potvrdzovacom e-maile.

Hore

Čo je to Moje obľúbené? 

Váš zoznam „Obľúbené“ si pamätá všetky výrobky z vašich predchádzajúcich nákupných zoznamov. Po prihlásení sa prejdite do „Obľúbené“, ak do nákupného zoznamu chcete pridať rovnaké položky, takže ich nemusíte vyhľadávať znovu druhýkrát.

Hore

Môžem odstrániť položky z „Obľúbených“?

Áno, produkty, ktoré už nechcete, aby sa vám naďalej zobrazovali v zozname vašich obľúbených položiek, môžete vymazať buď jednotlivo, alebo viacero produktov naraz.

Hore

Obchodné podmienky a  ochrana osobných údajov

Nechajte si nákup doručiť v čase, ktorý vám vyhovuje

Už sa vám stalo, že ste si vybavili celý nákup cez Potraviny domov, no pri výbere času doručenia ste zistili, že vami vybraný úsek je už obsadený? Poradíme vám, ako si rezerovať vami vybraný časový úsek doručenia či vyzdvihnutia nákupu vopred, a potom spokojne nakupovať ďalej.

1. Najskôr sa prihláste do svojho vlastného účtu.

Hore

2. Pridajte do svojho nákupného košíka aspoň jednu položku. Takto otvoríte svoj nákup.

Hore

3. Prv než budete v nakupovaní pokračovať, zvoľte si časový úsek, v ktorom vám nákup dovezieme alebo si ho prídete vyzdvihnúť. Tak sa totiž nestane, že kým si vytvoríte kompletný nákup, vami požadovaný časový úsek bude obsadený. Kliknite na tlačítko "Zarezervovať čas" v menu vpravo.

Hore

4. O potvrdení rezervovania časového úseku vás bude informovať symbol zelenej fajočky. Tá garantuje doručenie nákupu v čase, ktorý ste si zvolili.

Hore

5. Na záver potvrďte váš nákupný zoznam, zvoľte spôsob platby a potvrďte nákup.


Hore

6. Teraz môžete pokračovať v nakupovaní. Ak si to s výberom niektorých položiek rozmyslíte, obsah svojho nákupného košíka môžete meniť až do 23:00 dňa, ktorý predchádza dňu doručenia vašej objednávky.

Hore

7. Po tomto čase sa váš nákupný košík uzavrie a potvrdí. Hotovo, máte nakúpené!

Hore

Odkiaľ pochádza ovocie a zelenina?

Zaujíma vás, odkiaľ pochádzajú plody ovocia a zeleniny, ktoré sú pre vás dostupné v našich predajniach? Overte si ich pôvod tu.

Hore