Tesco

Na čo sa pýtate najčastejšie

V čom sa odlišujú kreditná karta Premium Plus od debetnej karty?

Kreditná karta je druh bankovej platobnej karty, ktorá umožňuje neustále mať k dispozícii finančnú rezervu a v kombinácii s vernostným programom a pri správnom použití možno s kartou nakupovať lacnejšie ako s bežnou debetnou kartou. Debetná karta je platobná karta vydávaná k bežnému účtu a jej použitie odčerpáva peniaze priamo z tohto účtu. Obe karty umožňujú výber peňazí v hotovosti a platenie za tovar a za služby v sieti obchodných miest vybavených pokladničnými terminálmi.

Kde sa môžem spýtať na čokoľvek o Clubcard kreditnej karte Premium Plus?

Stačí zavolať na našu zákaznícku linku 0850 003 322 (Po – Pi od 8 do 18 hod.) alebo navštíviť stánok TESCO Finančné služby v niektorom z obchodov TESCO.

Kde môžem kartu získať?

Stačí zastaviť sa v obchodoch Tesco, kde je stánok TESCO Finančné služby. Ich zoznam nájdete tu.

Kedy môžem začať kartu používať?

Z bezpečnostných dôvodov vám neaktívnu kartu s vaším menom zašleme poštou domov do 14 dní od schválenia zmluvy spolu s jednoduchými inštrukciami na aktiváciu karty (nevzťahuje sa na karty získané priamo pri podpise zmluvy). Vlastný PIN kód si môžete zvoliť sami rovno pri aktivácii karty alebo ho v samostatnej obálke následne dostanete poštou domov. Následne môžete začať kartu používať.

V čom je výhoda Clubcard kreditnej karty Premium Plus, prečo by som ju mal mať?

1 / Nemusíte mať pri sebe žiadnu hotovosť a už dnes si môžete kúpiť, po čom túžite
2 / Je bez poplatku za vydanie.
3 / Z každej platby získate časť peňazí naspäť, a preto budú vaše nákupy lacnejšie. Každou platbou v obchodoch sieti Premium
získavate 2-10 bodov späť a pri platbách mimo obchodov siete Premium 1 bod.
4 / Máte čas vždy do 20. dňa nasledujúceho mesiaca splatiť sumu bez navýšenia. Máte teda k dispozícii až 51 dní bezúročného obdobia, ktoré patrí k najdlhším na trhu.

Ako karta funguje?

Na karte máte k dispozícii peniaze do výšky dohodnutého úverového limitu. Jej používaním získavate body, ktoré vám následne zlacnia váš budúci nákup v obchodoch Tesco. Každou platbou Clubcard kreditnou kartou Premium Plus získate za každé minuté 1 EUR:

2 body v obchodoch TESCO*
1 bod za zaplatenie nákupu Clubcard kreditnou kartou Premium Plus;
1 bod načítaním čiarového kódu z Clubcard kreditnej karty Premium Plus na pokladničnej čítačke kódov;

2 až 10 bodov Clubcard pri platbe kartou u partnerov v sieti Premium Plus

1 bod v ostatných obchodoch v sieti MasterCard doma aj v zahraničí.

Body vám tak budú pribúdať oveľa rýchlejšie. Získané body následne uplatníte na zlacnenie vašich budúcich nákupov v obchodoch TESCO. Za každých takto získaných 100 bodov budete mať svoj ďalší nákup v obchodoch TESCO lacnejší o 1 EUR. Zľavu vám každé 3 mesiace vyplatíme v podobe peňažných poukážok na nákup v obchodoch Tesco.

* Pri splnení podmienok Tesco Clubcard.

Kde všade môžem kartu používať?

Vo všetkých obchodoch, ktoré prijímajú karty MasterCard (v SR aj v zahraničí), pri výberoch hotovosti z bankomatu, pri nákupoch na internete a pri prevode penazí na účet.

Ako získam za svoje body zľavu?

Body, ktoré ste získali za platby s Clubcard kreditnou kartou Premium Plus, sa každý týždeň zasielajú na váš účet Clubcard v TESCU. Tam sa body zlúčia s bodmi, ktoré ste získali v rámci programu Clubcard. TESCO vám potom raz za štvrťrok pošle hodnotu týchto bodov vo forme poukážok. Body zasielané z Clubcard kreditnej karty Premium Plus do TESCA vidíte aj vo výpise z kreditnej karty v časti Zhrnutie vašich bodov v poli „Body prevedené na účet Clubcard“.

Kedy môžem očakávať vyúčtovanie s poukážkami a kupónmi?

Vyúčtovanie vám budeme zasielať štvrťročne na adresu, ktorú ste uviedli pri vybavovaní karty. V prípade, že dôjde k zmene vašich kontaktných údajov, oznámte, prosím, túto zmenu na zákazníckej linke Clubcard 0800 222 333 (Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.) aj na klientskej linke Clubcard kreditnej karty Premium Plus 0850 003 322 (Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.).

Kde sa dozviem stav svojho konta Clubcard?

Celkový stav konta Clubcard možno zistiť v štvrťročnom vyúčtovaní Clubcard, na účtenke TESCO alebo na zákazníckej linke Clubcard (tel. 0800 222 333, Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.). Body získané za platby kreditnou kartou navyše možno zistiť z mesačného výpisu z kreditnej karty alebo na zákazníckej linke Clubcard kreditnej karty Premium Plus (tel. 0850 003 322, Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.).

Po akom čase uvidím body získané za platby Clubcard kreditnou kartou Premium Plus na bodovom konte Clubcard?

Maximálne do 14 dní od uskutočnenia transakcie.

Môžem s kartou platiť na internete?

Platby na internete sú s Clubcard kreditnou kartou Premium možné. Týždenný limit na ich realizáciu je až do vášho úverového rámca, aby sme vás ochránili pred prípadným zneužitím. Keďže však chápeme, že občas chcete a potrebujete zaplatiť aj nejakú vyššiu sumu, stačí zavolať na zákaznícku linku Clubcard kreditnej karty Premium Plus 0850 003 322 (Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.) a my vám na týždeň zvýšime limit na internetové transakcie. Alebo si týždenný limit môžete sami navýšiť v online aplikácii Správca financií.

Podľa svojho želania môžete platby na internete z dôvodu bezpečnosti aj úplne zablokovať.

Je karta zabezpečená?

Vaša karta je chránená PIN kódom, ktorý zadávate pri každej platbe v obchode alebo pri výbere z bankomatu. Navyše máte možnosť uzavrieť ku karte výhodné poistenie zneužitia karty pri jej odcudzení alebo strate.

Čo keď sa nechcem zadlžovať?

Používať kreditnú kartu neznamená nevyhnutne sa zadlžovať. Celú mesačnú sumu bezhotovostných platieb môžete splatiť vždy do 20. dňa nasledujúceho mesiaca a neplatíte tak žiadne úroky ani poplatky. Zároveň však dostávate zľavu 0,5 % z vašich nákupov, v obchodoch TESCO dokonca 4 %, teda nielenže nezaplatíte ani cent navyše, ale ešte ušetríte.

Ako funguje bezúročné obdobie?

Bezúročné obdobie je stanovený maximálny počet dní, keď máte k dispozícii finančné prostriedky, za ktoré nemusíte platiť žiadne úroky. Bezúročné obdobie začína plynúť od prvého dňa mesiaca, končí sa po uplynutí maximálne 51 dní a vzťahuje sa len na bezhotovostné platby uskutočnené v danom mesiaci.

Môžem požiadať o navýšenie úverového rámca?

Našim klientom úverový rámec sami pravidelne zvyšujeme na základe ich dobrej platobnej morálky. Ak by ste chceli zvýšiť úverový rámec sami, stačí zavolať na zákaznícku linku Clubcard kreditnej karty Premium Plus 0850 003 322 (Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.). Úverový rámec však môžeme zvýšiť najskôr po 6 mesiacoch od schválenia zmluvy.

Čo je to Clubcard?

Vernostný program Clubcard je spôsob, ktorým vám chceme poďakovať za to, že nakupujete práve v obchodoch TESCO. Princíp vernostných kariet spočíva v tom, že za každé minuté 1 EUR získate jeden bod. Štyrikrát ročne dostanete vyúčtovanie, v ktorom uvidíte, koľko už máte nazbieraných bodov, a dostanete za ne peňažné poukážky na ďalšie nákupy a iné odmeny alebo výhody.

Mám Clubcard kartu. Ako môžem zbierať body rýchlejšie?

Je to jednoduché. Stačí si vybaviť Clubcard kreditnú kartu Premium v stánku TESCO Finančné služby v niektorom z obchodov TESCO a za každé minuté 1 EUR získate nie jeden, ale dva body!
Na zadnej strane Clubcard kreditnej karty Premium Plus sa nachádza čiarový kód, ktorý funguje rovnako ako kód na vašej karte Clubcard. Vaša Clubcard kreditná karta Premium Plus by sa teda stala zároveň vašou kartou Clubcard a vaše body by sa naďalej zbierali na rovnaké konto Clubcard.
Po načítaní čiarového kódu sa vám za nákup v obchodoch TESCO pripočíta na konto Clubcard jeden bod a po zaplatení nákupu kartou sa vám na konto pripočíta druhý bod (oneskorene z dôvodu potvrdenia a zúčtovania transakcie). Na získanie oboch bodov preto treba načítať čiarový kód na pokladničnej čítačke kódu a aj prostredníctvom nej zaplatiť.

Ak už vlastním Clubcard kreditnú kartu Premium Plus, musím sa registrovať do Clubcard?

Majitelia Clubcard kreditnej karty Premium Plus sú už členmi Clubcard a preto nie je potrebná žiadna ďalšia registrácia. Vďaka čiarovému kódu na zadnej strane karty možno Clubcard kreditnú kartu Premium Plus používať ako plnohodnotnú kartu Clubcard.

Mám Clubcard kreditnú kartu Premium Plus, ale napriek tomu som sa znova zaregistroval do Clubcard. Čo mám robiť?

V prípade, že ste sa znovu zaregistrovali do Clubcard alebo že by ste radi k svojej karte dostali „kľúčenky“ pre rodinných príslušníkov, treba po vyplnení registračného formulára Clubcard zavolať na zákaznícku linku Clubcard 0800 222 333 (Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.) a požiadať o zlúčenie účtov Clubcard a Clubcard kreditnej karty Premium Plus.

Mám záujem o zrušenie Clubcard kreditnej karty Premium Plus. Ako to mám urobiť?

V prípade akéhokoľvek dôvodu nespokojnosti so svojou kartou, zavolajte, prosím, na zákaznícku linku Clubcard kreditnej karty Premium Plus (tel. 0850 003 322, Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.), kde vám naše operátorky rady odpovedia na všetky otázky. V prípade, že si želáte ukončiť zmluvu, obráťte sa na našu zákaznícku linku a zašlite, prosím, písomnú žiadosť o predčasné ukončenie zmluvy na adresu Home Credit Slovakia, a. s., Teplická 7434/147, 921 22 Piešťany. Zmluva bude ukončená po vyrovnaní všetkých záväzkov.

Čo sa stane, ak nestihnem splatiť vyčerpanú sumu do dátumu splatnosti uvedeného vo výpise?

Ak si želáte nakupovať bez zvýšenia a využiť tak výhody bezúročného obdobia, treba uhradiť vyčerpanú sumu do 20. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci čerpania. Rozhodujúci je dátum pripísania na náš účet, preto odporúčame vykonať úhradu s dostatočným predstihom. V opačnom prípade vám možno naúčtovať úrok za obdobie od dátumu čerpania až do dátumu prijatia platby.

Nemám prístup k mesačnému výpisu ku karte. Kde sa dozviem, akú sumu som v danom mesiaci vyčerpal?

Ak z akéhokoľvek dôvodu nemáte poruke mesačný výpis ku karte, kde nájdete potrebné informácie, výšku vyčerpanej sumy či minimálnu pravidelnú splátku, informácie môžete nájsť vo Správcovi finacií. Tieto rovnako ako ďalšie informácie vám ochotne oznámime aj na zákazníckej linke Clubcard kreditnej karty Premium Plus (tel. 0850 003 322, Po – Pi od 8.00 do 18.00 hod.), zo zahraničia volajte, prosím, na +421337767246.

Splátku som uhradil po termíne splatnosti. Karta mi nefunguje. Čo mám robiť?

Keďže na vás myslíme, na omeškania s platbou vás upozorníme zaslaním SMS, ktorá odchádza nasledujúci pracovný deň po dátume splatnosti uvedenom vo výpise. V prípade, že úhradu nedostaneme do 5 dní od splatnosti, z bezpečnostných dôvodov vám kartu zablokujeme. Na zrušenie blokácie sa, prosím, skontaktuje so zákazníckou linkou Clubcard kreditnej karty Premium Plus (tel. 0850 003 322, Po – Pi od 8.00 do18.00 hod.).

Ako si zriadiť službu Elektronické mesačné výpisy?

Službu si môžete aktivovať formou emailu, ktorý zašlite na financnesluzby@itesco.sk. V emaili uveďte meno, priezvisko, variabilný symbol alebo číslo zmluvy a emailovú adresu, na ktorú chcete svoj elektronický výpis zasielať. Môžete tiež v pracovných dňoch medzi 8 a 18 hodinou zavolať na telefónne číslo 0850 003 322 a službu si aktivovať u operátora.

Aký je rozdiel medzi papierovým a elektronickým výpisom?

Emailový výpis nahrádza papierový, je možné si ponechat oba. Emailový výpis chodí skôr ako papierový.